Onsdag.

Godmorgon på er!

Sovit gott? Hoppas det, för själv har jag ju som sagt inte sovit alls. Okej nu ljög jag lite, mamma lät mig sova en halvtimme vid fyra tiden. Men jag är ändå sjuuuuk trött! Helt galet. Annars så har jag sett lite film, ätit och testat kläder. Haha, provat kläder vid 5 tiden har jag nog aldrig gjort någon gång i hela mitt 17åriga liv.
Har förresten glömt att berätta att igår så var jag & Lina på second hand (kupan) och då fick man ta en påse och det kostade endast 50:- vilket jag tycker var värt! Kommer inte att ha allt jag plockade ner i påsen eftersom vissa plagg är för små osv för jag provade dom inte före. Men har väl ändå ungefär 6-10 plagg som jag kan ha. Haha minns knappt vad jag köpte för jag bara proppade påsen full med kläder men tänkte visa er senare idag vad det var jag plockade hem. Så håll utkik under dagen.

Nu är det dax för mig att äta frukost och sedan kila ner på sjukhuset.
Ha en jätte bra dag!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0