On my way.

Nu så ska jag alldeles strax till skolan för att lämna lite pengar till klasskassan samt prata ihop mig med några i klassen angående imorgon. Vi åker nämligen på klassresa! ;D Fast det blir inte Göteborg eller något sånt, det är vi för fattiga för. Haha ingen har väl varit så taggad på att dra ihop pengar under årens gång så vi har hyrt ett militärtält och ska tälta i Petters stuga. Blir säkert jätte kul! Det är nära en strand och havet så vi får hoppas att det blir lika bra väder som det är idag. Vi åker iaf imorgon och blir borta till torsdag. Jag längtar iaf jätte mycket, blir nog en bra resa.

Nu står mamma här utanför med bilen och väntar på mig.
Bäst att jag springer ut annars kommer hon väl tuta snart.
(som hon oftast gör då jag inte är i tid..)
Haha nej men nu ska jag kila iaf.
Ha några bra dagar nu så hörs vi då jag kommer hem från klassresan!
Puss&Kram.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0