Måndag.

Godmorgon!

Jaa jag vaknade faktiskt för ungefär en halvtimme sedan, sömntuta. Har hunnit vara ute med hundarna i spöregnet också. Idag så ska jag åka till pappa i Umeå. Och just nu ropar mamma att det haglar, fy fasen. Och jag ska gå ner på stan om ett tag för min buss går 14:50 men förhoppningsvis så har det väl slutat hagla då. Borde inte sitta här nu för jag måste äta, packa och lite annat innan jag springer ner till stan men jag håller just nu på att ladda min MP3 med lite nya låtar så tänkte bara skriva några rader här.



Nu ska jag lägga på ett kål här, vi hörs senare!
Ha en bra dag, och hoppas ni har bättre väder än lilla Skellefteå.

Kommentarer
♥ Pamela

söt bild :D

2008-06-16 @ 18:51:56
URL: http://pells.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0