Måndag.

Morsning! Mår ni bra? :) 

En ny vecka, nya möjligheter. Fast nu är det ju sommarlov och då är varje dag likadan, spelar ingen roll om det är måndag eller lördag. Har sommarlov en månad till innan jag börjar jobba i tre veckor. Ska försöka göra juli månad tillen toppen månad, ändå inte allt för länge till skolan börjar.. haha äh nu ska vi inte prata om det såhär på sommaren. Är nu och sitter barnvakt men ska förmodligen inte göra det så länge. 10:15 Ida med bussen så då hoppas jag verkligen att jag inte är kvar, annars kanske hon kan försöka hitta hit eller så får hon vänta. Jag är ju trots allt mitt i stan. Det är ganska varmt i luften men solen vill inte titta fram verkar det som.. hoppas den vill det senare. Ska fråga Ida om hon vill luncha på stan, kanske köpa mat och sitta på bryggan vid älven, det är mysigt.
Måste se efter pojkarna nu, dom är otroligt busiga även fast det är morgon. Dom är ändå söta som alltid, riktiga sockerbitar.

Hej så länge.

Kommentarer
♥ Jennifer

fin blogg :)

2008-06-30 @ 10:13:48
URL: http://jenniferochsara.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0