Gokväll.

Äntligen hemma i stoooor stan Skellefteå. Nåja, inte stor stan kanske men det duger. Jag är alldeles sliten nu kan jag lova. 2 timmar på bussen och sen 3 timmar jobb direkt efter. Men jag ska inte klaga för jag behöver pengarna. Tror dessutom att jag har bränt mig lite på ryggen idag då jag och Ida solade.. ajaj. Det gör svin ont nu då jag ligger här i soffan. Måste nog smörja in mig med nåt smorsel innan jag lägger mig. Tänkte se en film som heter Closer på datorn ikväll men då funkade den inte, typiskt eller hur?
Klockan är ganska mycket nu så ska snart lägga mig. Dessutom är det 2 juni nu! Åh, tänk.. JUNI. Sommar för fasen. =) Är verkligen jätte glad att sommaren är här. Allt blir så mycket roligare.

Hoppas att morgon dagen blir lika underbar som denna, med all sol och värme.
Nu ska jag ta och sova, godnatt.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0