Gips.

Hemma från sjukhuset. Har fått ett nytt gips. Han, alltså gipsteknikern har slutat göra sådana gips som jag hade ett rött så jag fick något nytt slags gips. Det är inte snyggt men vet ni vad? Man kan bada i det! Jippe! Gissa om jag blev glad! =) Så nu deppar jag väl inte lika mycket över mitt gips förutom att det typ ser ut som ett nät.. huvva. Men det är ju bara ett gips så spela roll. Fick välja mellan vit, blå eller grön så jag valde blå, ljusblå. När jag kom ut från sjukhuset så lyste det typ! Haha helt sjukt, typ neon nästan. Och dessutom känns gipset mycket bättre nu, nu sitter det perfekt. Tack gipsteknikern!



Väldigt fult, jag vet.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0