Bio.

Nu är jag hemma från stan, eller kom hem strax efter halv nio så har ju hunnit vara hemma ungefär två timmar. Det blev så att jag åkte med pappa till stan vid halv 3 tiden och gick där och kollade på lite saker. Köpte bla en klänning och en väska. Jag som tänkte köpa jeans men hittade faktiskt inte några som jag ville ha så jag skippade det. Efter ett tag så började jag få skavsår av mina skor, fy fasen!
Det var typ bara en halvtimme kvar tills Jimmie skulle komma så jag gick till bion och satte mig där och väntade, och väntade och väntade.. haha. Till slut kom han och bion började. Den var faktiskt ganska rolig, eller ja väldigt rolig! Om ni inte sett den borde ni se den. Tycker dock inte att Patrick Dempsey är snygg även fast alla andra tycker det. Men hade väl kanske tyckt det om jag var 40 plus! Halsbandet som mormorn hade var ändå roligast, ni som sett vet vad jag pratar om.. haha! Efter bion tog vi en glass på donkan och tänkte gå ner till kajen men halvvägs dit så ändrade Jimmie sig för det var tydligen för kallt.. haha. Så det blev att vi gick tillbaka till donkan och satte oss. Mina fötter hade skoskav (eller kanske skavsår? ;)) och det sved som tuuuusan, ajaj! Synd bara att jag inte hann träffa en viss tjej, haha eller det kanske var mer tur än synd?

Jaja hur som helst, när jag kom hem blev det tårta och gofika för att "fira" att jag gått ut nian. Fick en present också! Det var en "vuxensak" som pappa så ehm vackert kallade det. Det var en glas skål från något fint märke som man kan samla på. Faktiskt jätte fin! Bra att ha när man en dag ska flytta hemifrån. (Vilket jag hoppas inte är allt för länge bort)
Efter fikat gick jag, brorsan och pappa ut och lirade lite fotboll och pappa tyckte jag skulle börja fotboll.. haha det tycker inte jag. Brorsan körde sen lite cross på baksidan av huset och efter han hade kört klart tog jag några varv och jag var mycket bättre än igår haha! ;D Imorgon ska vi till nåt ställe som är bättre än våran lilla baksida och köra. Har dessutom tagit kort då jag körde, synd att jag inte kan lägga in dom nu.. för göra det när jag är hemma i Skellefteå igen.

Hoppas ni haft en bra dag osv.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0