Asta is gone.

Faaaaan. Nej man ska inte svära jag vet men fy sjutton vad orolig jag är just nu! Mamma var nyss ute med våra hundar och helt plötsligt var Asta borta.. en vit liten foxterrier. Åhhhh, vad jag är rädd. Har varit ute i skogen och letat men hon är ingenstans. Tur att vi har en jakthund, M är ute med honom nu och söker efter henne. Vars tusan är hon? I skogen? Överkörd? Vi bor ju inte på landet eller nåt utan i stan så det är trafikerade vägar överallt här. Herregud, hoppas hon är i skogen och att inget hemskt har hänt.



Så bor ni i Skellefteå, håll ögonen öppna.. jag håller tummarna.

Nu måste jag göra mig klar inför ikväll, har inte sådär jätte mycket tid på mig för jag måste nu först ut i skogen och leta. Kan ju inte bara sitta här inne och göra ingenting.
Ha en toppen kväll! 

Kommentarer
♥ johanna söderlund

hittade ni henne?:/<33

2008-06-12 @ 09:33:25
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0