Trav & Buffé.

Gokväll kära läsare!

Haft en bra kväll? Det har jag! Som jag berättade tidigare skulle jag på trav och hade egentligen ingen aning om hur det var. Nu vet jag, och vet ni? Det var faktiskt jätte kul! Jag och mina bröder spelade tillsammans och det var första gången för oss alla tre. Våra fastrar och pappa förklarade hur allting går till, tur var väl det för jag förstod ingenting från början. Trav låter dötrist i mina öron men nu har jag verkligen en annan uppfattning om det. På första loppet vann vi, andra loppet också! Hur tur har man inte då? Eller, det kanske kallas skicklighet? Kan i alla fall avslöja att jag kom dit med 0:- och kom hem med 153:-. Inte mycket kanske ni tänker men för att börja på noll och vara första gången är det rätt så bra (enligt mig). Som jag sa till pappa, jag blev ju nästan beroende. Och ni skulle se min lillebror, han var helt uppslukad av spelet. Nåja, detta är ju inte något som jag gör dagligen men hoppas på att göra det igen någon gång. Jag hade en jätte mysig och rolig kväll.







Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0