Torsdag.

Hej!

Dålig uppdatering nu men det får ni stå ut med. Igår då jag vaknade kände jag mig väldigt förkyld så jag stannade hemma från jobbet i ett försök om att det då förhoppningsvis skulle vara mycket bättre idag. Redan igårkväll började jag känna mig lite piggare så jag & Olivia for på bio och såg Mamma Mia! Hade rätt så höga förväntingar eftersom varenda tidning har gett den bra kritik och filmen levde upp till mina förväntingar. Den var väldigt bra, tycker alla borde se den MINST en gång! Så nu går ni allihopa och ser den, right?

Då jag kom hem igårkväll började hosta och kände mig väldigt trött så jag gick och la mig och somnade på studs. Imorse när jag vaknade kände jag direkt att jag inte skulle kunna gå på jobbet. Det var värre än igår. Då jag skulle säga till mamma att jag stannar hemma kunde jag inte prata, fick panik! Så, jag har tappat rösten och måste viska.. och viska ska man ju absolut inte göra, då blir det värre. Aja, får ta och krya på mig helt enkelt.

Oj, åskan börjar gå nu.. ska stänga av datorn!
Vi hörs senare gott folk.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0