Torsdag.

Hej bloggen!
Sorry att jag inte har skrivit något idag men har absolut inget behov av att sitta vid datorn i det här underbara vädret som vi haft idag. Sol, inte ett moln så långt ögat kan nå och över 25 grader i skuggan, ni kan ju bara tänka er. Fast ni andra kanske har haft turen att ha lika bra väder? Hope so. Hade ställt väckarn imorse ifall det skulle vara fint väder får då vill man ju inte sova bort hela dagen. Så 11 ringde jag till Ida och det blev att vi åkte till havet. Vi badade väl inte så himla mycket för havet var som is! Det blev mest att pressa på stranden och ligga där och prata. Vill ni veta vad jag tycker är jävligt störande? Då små ungar springer förbi så nära att man får sand över hela sig, till och med i munnen. Då är dom för nära.. nämen lite avstånd kan man ha. Jaja, jag har överseende!

Direkt jag kom hem hoppade jag in i duschen, slängde mig ut ur duschen, klädde på mig, gjorde mig klar, kastade i mig en sallad - allt på en kvart. Iväg till stan för att leta en parkering vilket inte var det lättaste, fanns knappt nån. Vi hittade en till slut och sen skyndade vi oss till bion för vi hade ju reserverat biljetter och dom skulle hämtas ut halv och vi var 10 minuter sena. Men dom fanns kvar som tur var! Iväg och köpa godis och dricka och sen tillbaka till bion. Vet ni hur bra den var?! Varenda tjej (och kille) borde se den! Om ni får chansen, tveka inte. 11 stjärnor av 10. Jag skrattade så jag grät.. helt underbart rolig film. Två timmar och 25 minuter senare kom vi ut från bion och det var lika fint väder. Vi ville ju inte dra hem så vi stannade i stan och gick ut på bryggan. Då vi gick längs kajen träffade jag Elias som jag pratade lite med och sen gick vi vidare upp genom parken mot stan. Vi var lite sugna på frasses pommes så vi gick dit och genom fönstret såg jag någon vinka, det var Jimmie! Han satt där med massa kompisar så jag tänkte säga hej och just när Jimmie tänker ställa sig upp hör jag "MICKAAAAN! ;D" Det var min Frida!!! Åh så glad jag blev, hon DROG med mig ut och vi snackade och kramades.. haha ojoj, det var så länge sen jag såg henne så jag var helt överlycklig. Snackade ett tag innan jag var tvungen att äta mina pommes. Då vi hade ätit skulle Marika på toa och då gick Jimmie & hans kompisar ut så jag och Jimmie snackade en liten stund innan vi skulle fara.
Så nu är jag hemma i hålan Sävar och ska se lite TV sen sova.. night night. =)

Eftersom min kamera inte funkar så är det dåligt med bilder, jag vet.. men jag bjuder på den här som är sen julen -05. Brunett! Får se om jag färgar det nån gång igen men jag tvekar. Aja, bjuder på den iaf.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0