Tisdag.

Nu tusan måste jag skärpa mig!
Får inte hålla på såhär, vara uppe halva nätterna. Ändring måste ske från och med nu. Ja, nu när jag ändå sitter här så tänkte jag snöra iväg ett inlägg så slipper jag göra det imorgon bitti. Ska nämligen upp redan halv nio för klockan elva så åker jag, mamma och mormor till Piteå över dagen. Det blir nog att shoppa litegrann men inte så mycket för det ekar i min börs.. tyvärr. Ska också hinna förbi JC och hälsa på Magnus som jobbar där hela sommaren. Inte får man se mycket av honom inte nu för tiden så får passa att kika in där en sväng. Det blir nog en trevlig dag hoppas jag!

Nu MÅSTE jag lägga mig, lär somna på en sekund eller två.
Godnight.

Kommentarer
♥ Emma

du har inte lagt till min msn än va?

2008-07-15 @ 16:47:10
URL: http://ementlu.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0