Take me to your heart..

.. take me to your soul,
give me your hand before I'm old.
Den är bra.


Vi som hade planerat att grilla men Ida var som vanligt för lat.. haha nej då men vi stekte kycklingen i stekpannan istället. Vi hade ingen sallad så jag fick springa till Ida och hämta lite grönsaker, tur att det är på samma kvarter. Det blev lite rörigt i köket och så men det slutade i alla fall med god mat! Tur det. Det var säkert Jimmes förtjänst eftersom han verkade som värsta kocken! ;)  (nöjd?) Och medans jag gjorde maten satt dom andra och spelade kort, Ida vann mest hela tiden, tills hon mötte Jimmie, då blev det förlust. Solen tittade ju fram på kvällen så det var skönt. Vi åt middag ute på altanen. Tror att vi alla blev ganska så proppmätta men det blev ändå över mat, men då får jag lunch imorgon så det är ju lika bra, haha.
Vi (läs: mest jag) plockade bort disken för att sen gå över till Ida och spela kubb. Tjejerna mot killarna, gissa vilka som vann?! Inte vi.. jädrans killar, dom måste ha fuskat på nåt sätt för vi är ju såklart bättre. ;D Kanske inte. Vi satte oss på Idas studsmatta efteråt och bara chillade. Fast det var ganska så hårt eftersom någon idiot har snott benen så man satt typ på gräset.. amen det var skönt ändå. Drack dricka och åt chips. Jimmie tjockade sig med chipsen, tyckte han behövde det.. haha, men jag åt nog lika mycket. Då myggen höll på äta upp oss gick vi in och slog på en film som jag inte ens kommer ihåg vad den heter? Det hände i alla fall inte mycket i den så jag satte på grease istället, där händer det liiite mer! Anton satt och skrattade åt ungefär ALLT som hände i filmen så det var lite udda men roligt. Så det var väl min kväll det.

Är rätt så trött så jag ska nog sova om inte allt för länge,
men så säger man alltid så vi ser ju hur "tidigt" det blir.
Sov gott.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0