Söndag.

Var några dagar sen sist men har ärligt inte orkat skriva. I torsdag hade jag det jätte mysigt med några vänner. Vi satt vid en brasa vid älven och hade roligt. Dock slutade inte kvällen lika bra.. men det behöver vi inte gå in på. Tack för att ni tog hand om mig! I fredags blev det lunch på stan och lite shopping och bara lugnt på kvällen. Ikväll har jag varit på bio med Olivia och vi såg batman filmen, rätt så bra men liiiite småläskig om jag ska vara helt ärlig. Bara för att jag är så lättskrämd. Dock gick filmen sönder (tror jag?) så vi fick sitta i drygt en halvtimme innan den började. Måste säga att det var väldigt dåligt att ingen kom och berättade vad som hände.. nej istället satt alla där och såg ut som frågetecken. Aja, tur att den startade igen i alla fall! Då vi kom hem gjorde vi lite fruktsallad och såg något värdelöst tv program men det var trevligt. En trevlig kväll. Sen så blir det Mamma Mia på bio till veckan hoppas jag.

Nu ska en trött Mickan gå till sängs, godnatt!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0