Måndag.

Herregud, så här får jag inte göra. Känns som jag börjar vända på dygnet? Ni kanske tror att jag steg upp nu men då har ni fel. Jag har nämligen inte sovit någonting i natt! Helt sjukt.. kunde bara inte. Så vad har jag gjort? Hm, jaa.. jag såg klart Alfie. Jag tycker den var lite konstig men helt okej men inget jag skulle vilja se igen, absolut inte. Men som sagt var den helt ok. Kanske 1,5 stjärnor av 5. Snyggingen Jude Law är ju med så därför den där halva stjärnan.. haha. Skämt åtsido, han är snygg.



Har nyss pratat med Tobias ungefär en timme för han kunde inte heller sova. Fast han brukar väl alltid somna sent och vakna sent? Jo, det är Tobias det. Fick höra på hans prat om atomer, spöken & galna äventyr. Dessutom snackade vi om trästocks, det kommer att bli grymt! Längtar. Alla Skellefteås ugdomar är ju där plus många från andra städer, främst Umeå. Så det ser jag fram emot!
Är nog dax för mig att sova, ska ju upp snart igen.
Tusan också, varför gör jag såhär?
Aja, alla ni andra lär ju ligga och sova. Sov vidare.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0