Sjukhuset.

Med endast 3,5 timmars sömn så är jag nu vaken. Var jätte drygt då alarmet på telefonen ringde, jag vill bara slå av och sova tills jag vaknade av mig själv. Gjorde det några gånger, slog av larmet.. men till slut tvingade jag mig att stiga upp annars kommer jag stressa. Nu kanske ni tänker stressa? Ska ju vara på sjukhuset klockan 11! Det är ju snart. Men jag har max 5 minuter till sjukan så det är lugnt. Jag vet knappt vad jag ska göra, fick bara en kallelse i brevlådan. Hoppas jag får byta gips för det här har blivit lite för stort plus att det stinker, äckligt jo tack jag vet. Måste borsta tänderna nu sen gå ner dit, vi hörs då jag kommer hem. Hej så länge.

Hur mår ni idag förresten?

Kommentarer
♥ murre

tack så mycket:)

verkar som att alla har fått lite sömn inatt >.<'

2008-07-07 @ 10:38:36
URL: http://godimsoemo.blogg.se/
♥ Nettan

sv: Oj till sjukhuset ? :O

Jag ska passa min lillasyster och sen ska jag, hon och min låtsas pappa åka iväg och äta på mcdonalds och bara ta det lugnt^^

2008-07-07 @ 11:29:38
URL: http://neriksson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0