Rockstar.

Hemma från sjukhuset nu och jag känner mig bara så arg! Egentligen är jag inte förvånad för jag har varit med om det här så många gånger förut. Det är inte första gången sjukhuset gör så här. Var på sjukhuset precis i tid och då jag anmälde mig i luckan så sa hon att det inte fanns någon tid bokad för mig idag och det var ju jätte märkligt eftersom jag hade fått hem en kallelse där det stod 7/7 kl 11.00. Tjejen i luckan gick iväg och efter ett tag kommer hon tillbaka och säger att dom hade skickat en ny kallelse om att jag ska dit 9/7 istället för idag men då säger jag att jag inte fått den kallelsen. Tjejen går och hör med läkarna igen. Hon kommer tillbaka och säger att det visst var idag. Bara sånt! Att dom inte ens har ens tider bokade så hon i luckan kan se det, slarvigt. Jaja, det var ju inte så farligt.. bara jag som blir väldigt lätt irriterad just idag pga så lite sömn som jag fick i natt. Satte mig i väntrummet, väntande, väntade & väntade. Fick till slut komma in i ett rum där jag fick vänta ännu längre. Till slut kom doktorn och han satt och kollade på den där himla datorn typ en halvtimme utan att säga något och när han väl öppnar munnen för att säga något säger han:
- Din arm är ju inte bruten.
- Men då jag var i Mora sa dom ju att jag har brutit den?
- Jaa.. kan tänka mig att dom sa det.
- Jaha, men varför gör dom så?
- Inte vet jag.
- Så du menar att jag har haft gips över 2 veckor helt i onödan?
- Jo, det kan man kanske säga.
- Men varför har jag så jäkla ont då?!
- Jag vet inte..


Känner att jag blir så fly förbannad. För precis ett år sen hade jag också gips på vänster arm, då trodde dom att det var båtbenet så jag hade gips i 6 veckor. Då jag tog bort gipset sa dom att det inte hade varit bruten så då hade jag också gips helt i onödan! Nej, jag förstår mig inte på detta sjukhus. Vad är det för fasoner att hålla på att gipsa folk som inte ens har brutit något? Då kanske man ska använda sina hjärnor och komma på vad som egentligen är fel, för något fel i handen har jag. Det här är precis samma som då jag har mina anfall och gud vet allt vad jag har haft.. finns ingen förklaring. Jag är less på Skellefteå, så himla less. Önskar dom kunde skicka mig till Umeå, Stockholm, London eller vars som helst i hela världen bara någon kan hjälpa mig. Är less på att hela tiden behöva oroa mig. Nu skiter jag i det här sjukhuset! Aldrig mer. Nästa gång så lovar jag att det minst blir Umeå. Kanske kan man skriva ett klagobrev någonstans? Att sjukvården är hemsk och att dom inte ens gör något för att ta reda på vad man har för "fel". Näe, Skellefteå det här håller inte.

Låter kanske som jag är arg..
men jag blir bara less det är allt.
Annars så är jag glad! :) 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0