Love song for no one.

Känns som jag har städat hela dagen.. puuhh. Det tar på krafterna mer än vad man kan tro, speciellt då det är en lägenhet.. en fyra. Jaja, nu ska vi inte klaga så jätte mycket här. Åt världens godaste pasta med pastasås till middag och jordgubbar till efterrätt. Kan inte säga att jordgubbarna var så goda men det är trots allt jordgubbar! Bättre än inga alls. Med socker & grädde blev det hela mycket godare.

Pappa har ringt och dom skulle inte vara här före 10 så jag har ingen stress. Fast då jag tänker närmare på saken har jag faktiskt ganska mycket stress. Måste packa och en massa annat innan jag är klar.

Kommentarer
♥ Martina

Jasså.. Ja livet är hård mot en ibland ;P

2008-07-08 @ 18:47:37
URL: http://whatthehell.blogg.se/
♥ K i m m e l i m

jag har inte ätit en enda jordgubbe i sommar :/



Kika in hos mig om du vill tävla om en bloggdesign förresten..!

2008-07-09 @ 14:30:24
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0