Lördag.

Jaa, jag kan faktiskt skriva lördag eftersom klockan är över midnatt. Kvällen i stan var mysig, satt och kolla på solnedgången och åt glass. Det är sommar det, sommaren i city som vissa nynnade på. Det var en trevlig kväll med Ida & Anton. Synd bara att sista bussen hem går 21.45 på en fredag.. går en vid 1 också men den går inte på sommaren, hur knäppt är inte det?! Det är ju på sommaren man vill vara i stan på kvällarna, för det finns ju inget i den här hålan att göra i alla fall. Jag såg film då jag kom hem "The Jane Austen Book Club". Missade första halvtimmen men den timmen som jag såg var bra. Synd att film inte är verklighet.

Imorgon åker jag hem till Skellefteå för familjen åker till Piteå. Ska nämligen på sjukhuset på måndag för min arm/hand. Tror dom tar bort gipset, röntgar och sen får jag nytt gips. Har "bara" haft mitt gips i 2 veckor nu så det blir väl ca 2 veckor till. Får se vad doktorn säger på måndag. Finns vitt, blått & grönt. Har ett blått nu så om jag ska byta kanske jag satsar på grönt? Haha, vi ser väl..

På tal om bussar. Ni har säkert hört om buss strejken som är i Stockholm? Om inte allt har löst sig så kommer den hit till västerbotten. Jag hoppas tusan inte den gör det. Jag som har pappa i Umeå och mamma i Skellefteå. Aja, tur att jag ska åka bil ner på onsdag med familjen till Umeå när dom kommer från Piteå. Annars hade jag fått sitta hemma i lägenheten och inte kunnat ta mig hit.. pappa hade väl inte varit överlycklig att hämta mig i Skellefteå heller. Men även om det nu blir strejk här drabbas nog inte jag, synd bara för alla andra det drabbar.


EMD från Stadsfesten förra helgen, gobitar!


Önskar jag var där med er. Imorgon kommer jag hem!

Nu ska jag sova, är hur trött som helst.
Hoppas ni haft en skön dag i detta väder!
Natti natti. :) 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0