Jobb.

Gokväll!

Fråga: Vet ni vad jag har gjort idag? Svar: Jobbat!
Började på mitt sommarjobb idag och ska jobba 3 veckor framåt. Jag jobbar på ett boende för dementa så har tystnadsplikt så ska väl inte avslöja allt för mycket. Det var i alla fall rätt så kul idag, kanske för att det är första dagen? Jag vet inte, men ändå roligare än vad jag förväntade mig. Jag har lärt mig sen tidigare att man inte ska ha så höga förväntningar. Man blir bara besviken. Istället ska man förvänta sig lite och då blir man istället glad. Hur som helst så börjar jag 8 varje dag och slutar 4. Det tar drygt en timme att dit och vet ni vad? Det är precis vad jag gör och ska göra. Måste gå ungefär 06.45 och är hemma vid 17.15. Känner mig väldigt hurtig måste jag säga! För då det kommer till att träna så är jag inte den bästa, långt ifrån. Behöver pushas på rejält men när jag väl är igång så kör jag och nu jädrans ska jag gå varje dag! Ska försöka hålla det löftet nu också.
Önska mig lycka till. ;)



Dax att lägga sig i relativt god tid ikväll så jag orkar stiga upp imorgon.
Hoppas ni har haft en bra dag!


Kommentarer
♥ Maria

vad fin du var i håret!

2008-07-28 @ 21:38:40
URL: http://mnh.blogg.se/
♥ Maria

Tack, va snällt av dig :)

Hoppas allt är bra med dig. :)

2008-07-29 @ 09:20:24
URL: http://elinsmamma.blogg.se/
♥ Jenny

Gud vad vacker du är. :)

♥ johanna söderlund

vackta människa! :D

2008-08-01 @ 16:08:46
URL: http://barajohannis.blogg.se/
♥ Elisa

Skitfint foto!!=)

2009-09-07 @ 11:50:05

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0