Sunshine in my heart.

Tisdag: Jag & Ida var väl inte världens bästa på att hitta julklappar, hm. Haha vi köpte bara tills oss själva.. kan visa er ikväll. Då jag kom hem till "storstan" så gick jag direkt till Lina och var med henne. Hon var söt och hade gjort fika, lussebullar, pepparkakor och skumtomtar som vi värmde i mikron. Mumma! Julmust hade vi också. Åh vilken julstämning jag har!
Måste bara berätta en sak som hände under kvällen. Haha jag höll på att skratta ihjäl mig. Vi började prata om att det är väldigt lyhört i hennes lägenhet så Lina skulle visa mig hur högt det hördes. Hon satt på musik i vanlig volym och sen gick vi ut i trapphuset och just när vi stängde dörren kom hon på att hon inte tog nyckeln! Dörren går i lås av sig själv så där stod vi. Ingen mobil, inga skor, ingenting! Lina fick lov att plinga på hos grannen och låna telefonen. Linas mamma var ute och åkte skidor så hon kunde inte komma! Typiskt! Sen kom en full gubbe upp från källaren och började prata med oss, uschuschusch!! Riktigt äcklig var han. "Snuskhummer som jag är så kan ni få sova hos mig". Huvvaligen! ALDRIG I LIVET. I alla fall så kom vaktmästaren eller vad han nu var och låste upp åt oss. Härligt att vara inne igen!

Igår: Var hemma från skolan eftersom jag hade ont i huvudet och mådde inte bra. Slappade mest hela dagen men fick ändå mycket gjort. Skolarbete är väl det som tar upp min mesta tid.. näthandel.

Steg upp halv 6 imorse och var ovanligt pigg, men segade ändå på så jag höll på att missa bussen. På tal om bussen så trodde jag jag skulle dö! Det är verkligen ishalt på vägarna så bussen höll på köra ner i diket, bli påkörd av en lastbil, krocka osv.. men sitter på skolan nu så jag överlevde. ; ) Har samhällskunskap nu, partier och sånt.



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0