Wish you where here.

Sådär ja, då är alla julklappar köpta! Orkar inte slå in dom ikväll, ska göra det imorgon eftersom det är JULLOV. Åh, så jäkla skönt. Köpte även en klänning på stan som jag nog ska ha på julafton, den var rätt så söt. Röd & julig.
Mötte Lina på stan och efter ett tag gick vi hem till henne. På den hala vägen ska nämnas! Bara is överallt, tur att jag fick hålla armkrok med henne, haha annars vet vi ju hur det hade gått. Jag är nog en mästare på att ramla och gör illa mig. Vi åt lussebullar & drack julmust, blev även en bilpåse. Mätt oja! Var mys att få komma dit och bara prata och ta det lugnt. Inte lika roligt att tänka på att jag inte kommer se henne på mer än två veckor! Tur att vi lever på 2000 talet, tacka telefon vet jag.

Dags för att sova snart så jag inte somnar här. Ska bli skönt att få sova ut imorgon.

Hallelujah.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0