Torsdag.

Jag försov mig i morse! Stängde av väckarklockan flera gånger så jag steg upp en halvtimme senare än vad jag skulle. Missade i alla fall inte bussen som tur var. Då jag kom till skolan såg vi några tjejer i 3an som hade dansuppvisning, rätt så bra faktiskt. Efter det var det dags för lunch, risotto med kyckling och en god sås som smakade vitlök. Sitter just nu med Frida i ett grupprum. Vi har tränat lite inför geografi provet som börjar om lite mindre än en timme. Hoppas verkligen jag klarar det! Men har pluggat ganska mycket så det ska väl inte vara något problem.

Bara provet kvar sen har jag jullov! Känns hur underbart som helst. Det är ju det här jag sett fram emot i flera veckor. Nej, dags att plugga lite till! Wish me good luck.


Skulle vilja sitta på station med Parvin & dricka den här goda chokladen just nu.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0