Sombody told me.

Ögonen värker. Huvudet värker. Dags att stänga ner datorn och göra något annat tills jag ska sova. Blir nog en tidig kväll med tanke på att min buss går 05.50 imorgon! Jag vet, ni säger att ni aldrig skulle orka. Men vill man något så gör man det, och gör man det blir man motiverad. Så är det.
Är det något bra på tv ikväll förresten?

En sak som piggar upp mig just nu är att jag far till älskade Sälen om 10 dagar!
Herregud, mycket ska hinnas göra innan dess också.
Men det löser jag!

Som ni har märkt sista tiden så har jag ingen vidare lust att blogga. Eller tid för den delen. Men orken ska snart komma tillbaka, och tiden ska jag få att räcka till.

Sweet dreams!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0