Lördag.

Har riktigt bråttom nu! Och mitt humör är inte det bästa. Började i duschen då en rakhyvel föll ner på golvet, inget mer med det tänkte jag tills jag hade duschat klart och tyckte det sved på min tå. Tittade ner och golvet var fullt med blod! Hade tydligen tappat rakhyveln på tån så.. usch! Tog ett bra tag innan jag fick stop på blödningen också. Det bara forsade hela tiden! Aja, tog i alla fall papper och tejp, det löser sig alltid.
Nästa sak var nyss då jag tappade ner min laddare till kamera batteriet i golvet! Nu verkar den inte funka.. åh så less jag blir. Den här dagen har börjat allt annat än bra. Är stressad till tusen nu. Ska till Petter & bussen går två. Paniken! Aja, nu ska dagen bli bra ändå! P : )

Vi höres gott folk, hoppas ni har en toppen helg!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0