I don't care, just get here.

Imorse körde jag & mamma ner till umeå eftersom jag hade en tid på sjukhuset. Slapp åka buss för en dag vilket är skönt! Det jag fick veta är i alla fall att dom ska börja utreda mig igen och det känns väldigt bra. Kommer bli några prover och allt möjligt, vet inte riktigt ännu.

På lunchen satt jag & Petra och gjorde en powerpoint till redovisningen på tisdag samt delade upp vad var och en ska läsa. Efter det hade vi inte så mycket att göra så vi har nyss ritat en jätte snygg (?) bild på tavlan. Haha så hemskt. I alla fall så börjar vi snart sista lektionen för idag som är datakunskap.

Usch, är så trött. Vi hörs mer ikväll!

Kommentarer
♥ Madde

Svar: Yes. Så kramas på! :) hihi.



Gud, jag ha inte kollat din blogg förr, shit vad fin den är. Ska fortsätta följa :) !

Kram

2008-12-11 @ 22:36:06
URL: http://madellen.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0