And i believe in all good things.

Blir så, ursäkta, jävla irriterad på powerpoint. Försöker lägga in en låt som ska spelas genom hela bildspelat men funkar det? Nej. Om någon vänlig människa där ute vill vara snäll och hjälpa mig så är ni välkomna! Annars får jag väl fortsätta med att skriva min novell.

Efter skolan träffade jag petter på stale. Han kollade på en snowboard osv. Blev väl där rätt så länge så då vi skulle gå var det bara att gå direkt till busstationen eftersom min buss skulle gå om 20 minuter. Älskade petter var snäll och följde mig också. Kom hem strax efter 5 idag vilket var riktigt skönt. Brukar ju oftast bli senare. Kvällen bjuder (?) på plugg för hela slanten.

Vi hörs innan jag går och snoozar!



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0