Torsdag.

Hallå där!

Är allt bra med er? Hoppas det! Med mig är det bara bra förutom att jag är hur trött som helst. Funderar på att göra en tidig kväll men kommer säkert inte bli så ändå. Igår tog jag ju bussen hit ner till Umeå, träffade Petter drygt en timme på stan och Parvin var jätte snäll som kom in till stan enbart så jag skulle få min sminkväska! Glömde den sist då jag var hos henne och det var två vecko sen. Tänk att jag klarat mig, haha jag säger bara tur att man har mamma. En kul sak som hände var då jag och Petter satt vid en fontän då plötsligt kom fram till oss. I handen höll han en gul blomma och han sa "Gult är fult men jag är ännu fulare!" Haha, gissa hur kul det var.. han var lite annorlunda, eller ja inte så lite ganska mycket faktiskt. Sen sa han något om att blåa ögon är fint?
Igår på kvällen kilade jag över till Ida som var med Anton så jag var med dom ett tag, det var mys.

Idag var jag och häsade på Ida på hennes skola (draggen). Kände mig lite mobbad att gå där själv då hon hade lektion men det funkade ju det också. Tur att Petter kunde träffa mig ett tag i alla fall så jag inte var helt ensam! Då Ida slutat gick vi på stan ett tag och tog sen bussen hem till våran lilla håla utanför stan.

Nu ska jag slänga mig i soffan och chilla framför tvn, synes!

Kommentarer
♥ cissie

Gud vilken fin blogg design du har!

2008-08-21 @ 20:55:37
URL: http://cissielisen.blogg.se/
♥ Fanny

Hoppas du får en trevlig kväll :)



Säljer kläder på min blogg. Kanske inte dom finaste. Kom gärna in och kolla och om ni hittar nått ni gillar så är det bara att bjuda på den. Kommer fler plagg i veckan!:D

2008-08-21 @ 20:55:54
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0