Måndag.

Lördagen blev jätte lyckad! Hade verkligen roligt. Det blev ju inte sämre av att det var jätte trevligt folk där heller. Bilder kommer ikväll, håll utkik om du vill. Kan vara roligt att se, vad vet jag. Kanske, kanske inte?

Mådde faktiskt bra på söndagen (dvs igår) då jag vaknade till skillnad från Parvin som hade världens huvudvärk, stackarn. Men, man har ju bara sig själv att skylla antar jag. Hon skulle iväg på kalas på dagen så jag åkte buss med henne en bit och hoppade av hos Tobias som jag var med några timmar. Min buss hem till Skellefteå gick strax efter fyra.. men det var ganska så skönt att åka buss så jag fick vila ut. Väl på busstationen träffade jag otippat nog Petter som jag inte sett på ett tag. For direkt på salongen för att jobba ca tre timmar så jag kom inte hem förrän vid halv tio tiden igår. Och då var jag helt utmattad! Vilken helg, orkar knappast berätta detaljer men det var grymt.

Måndag - en ny vecka med nya tag.

Imorse cyklade jag iväg till jobbet strax före halv åtta och det var nog lagom tid. Var dock super kallt ute men jag hade koftor och halsduk så det var inga problem. På ett sätt gillar jag det här mysiga som hör hösten till. Men det är klart, vem vill inte att sommaren ska stanna ett tag till? Verkar som den redan för en vecka sen försvann för den här sommaren.. hoppas inte!

Är det bra med er?

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0