Hemma.

Hej!

Kom precis hem från jobbet och är jätte trött, kanske beror på att jag sov endast 3 timmar inatt? Det var i alla fall väldigt lugnt på jobbet idag. Tror nästan det är roligare att städa eller vad som helst förutom att bara sitta rakt upp och ner. Låter som jag inte gjort ett skit men det har jag! Vi hade ett födelsedagsbarn som jag bakade en gräddtårta åt. (: Den blev jätte god. Nämnas ska då också att jag inte är bra på att göra tårtor.



Ska ta och vila nu fram till middagen så man orkar göra något ikväll.
Vad har ni gjort idag? Jobbar ni också eller?

Kommentarer
♥ emma

svar: ja det måste du göra! grät igenom hela filmen nästan! :) super bra!

2008-08-06 @ 19:50:52
URL: http://alajaasko.blogg.se/
♥ Josefine

jag har ganska tur så mina jobb tider på vardagar är 17.25-21.00 :) så hann med lite shopping före :) vart jobbar du?

2008-08-06 @ 22:47:45
URL: http://dilen.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0