Godnatt.

01:25 visar klockan så jag borde inte ens vara uppe. Jag borde sova. Men vad ska man göra då man sover lite sämre på nätterna? Igår städade jag mitt i natten, inte så jätte normalt. Har försökt sova men det går bara inte och om jag väl lyckas somna vaknar jag. Äh, ska sluta klaga på mina små bekymmer nu. Mår ni bra? Hoppas det!


Do you hear me?
I'm talking to you
Across the water
Across the deep blue ocean
Under the open sky
Oh my and baby I'm trying

Boy I hear you in my dreams
I feel your whisper across the sea
I keep you with me in my heart
You make it easier when life gets hard

Bara 287 mil.

Kommentarer
♥ Josefine

sv; jag jobbar på ett företag som telefon försäljare, =/ hehe. i brist på annat. jaha, min kompis jobbar också på ett sånt :)

2008-08-07 @ 10:52:51
URL: http://dilen.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0