Välkommen..

..till min nya blogg!
Men nej, jag är inte så ny som du kanske tror. Har faktiskt haft en blogg innan den här men tog bort den pga att jag kände att jag inte hade tiden eller orken till att fortsätta blogga. Något jag nu ångrar! Jag kunde ju ha låtit bloggen bara ligga nere ett tag och bara uppdaterat då jag verkligen hade tid och ork men som sagt, gjort är gjort.
Nu ska jag försöka skriva så ofta som jag kan (kan dock inte lova att det alltid blir mycket). Eftersom våran dator hemma har pajjat så är det inte det lättaste att alltid vilja skriva här då man som mest vill, så ibland går jag till min mormor som bor väldigt nära oss och lånar hennes, det är här jag är nu.
Egentligen tänkte jag starta min nya blogg till hösten eftersom jag då börjar på Thoren Business School och får en egen bärbar dator, men jag kände att väntat skulle bli alldeles för lång! Plus att det skulle nog hinna hända en massa spännande i mitt liv fram tills dess som jag tänkte ni kanske ville läsa om.
Kan bli lite svårt ibland då jag skriver vad som händer i mitt liv och allt runt omkring mig utan att bli för privat eller så, men jag försöker så gott jag kan.
Nåja, nu ska jag väl inte tråka ut er allt för mycket eller så!
Föressten så kommer designen på bloggen att ändras inom en snar framtid, dvs då min vän Emelie får tid att hjälpa mig. Tusen tack!!
Enjoy!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0