Valborg!

Valborg!!!!!! Något jag har sett fram emot.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll.
Eller jo det vet jag ju men inte i detalj eller så. ;p
Först så ska jag och familjen grilla kött,
 och sen så ska jag och annat folk till Sofia och sen lär vi dra ut.
Kanske till nån majbrasa eller fara och grilla.
Vi får se vad kvällen har att bjuda på!
Det blir nog väldigt kul iaf.
Har insett att jag börjar bli en tidsoptimist.. vilket inte är så bra!
Klockan är 16.15 och jag måste duscha och göra mig i ordning.
Tiden tickar ju på! Och här sitter jag..
nej jag har inte tid att sitta här längre nu måste jag fixa och dona litegrann.
Hoppas att ni alla får en jätte rolig kväll med mycket skratt osv!
Sen så hoppas jag på att det här vädret håller i sig tills ikväll.
See you when I see you.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0