Underbar dag!

I see trees of green, red roses too
I see them bloom for me and you
And I think to myself what a wonderful world.


Direkt då jag vaknade imorse tänkte jag att det här skulle vara en underbar dag! Vilket det än så länge har varit också. Jag såg hur solen lyste in litegrann genom persiennerna så vädret var toppen iaf. Jag har ju varit ledig idag så jag tänkte att det här skulle minsann bli en sovmorgon, men istället så ringer mobilen 09.30 och väcker mig. Vem ringde? Jadu bra fråga, jag har faktiskt inget svar eftersom det var dolt nr.. hm. ;p Och det har inte ringt igen så man undrar ju vem det var! Hur som helst så kunde jag ju inte somna om så jag steg upp och gjorde frukost. Det var sol och inte ett moln så jag satte mig ute på balkongen. Första gången jag äter frukost ute i år! Vilken härlig känsla. Nu är det ju tom varmt i luften, som det ska va! 19 grader har vi haft som varmast idag!
  SOMMAR! Välkommen, du har varit efterlängtad.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0