Sommar & sol.

Det känns verkligen som det är sommar och sol. Kanske inte riktigt sommar ännu men sol är det gott om! Tidigare idag så kom ju Lina till mig. Vi satt på min balkong och solade, till och med stekte.. haha. Smörjde in mig flera gånger med solskyddsfaktor så att jag inte skulle bli röd för solen var verkligen het kan jag lova. Men trots det så måste jag erkänna att jag blivit lite röd om kinderna.. men har också blivit lite brunare! Plus att jag får fräknar. Inte något jag vill ha men jag tycker det är jätte gulligt på andra! =)
Vi tänkte gå och köpa oss en glass på coop men lata som vi är så orkade vi såklart inte utan tog ett glas vatten istället, nyttigt ja. Nämen det behövdes verkligen i värmen så man inte skulle tuppa av eller något sånt.

Dessutom är jag jätte irriterad på mig själv att jag fortfarande har mobilen på skolan! Ganska skönt att inte behöva prata i telefon eller så men jag behööööver den nuuuu. Jaja, imorgon då jag kommer till skolan så får jag den.

Nu ska jag ta och duscha och sen se lite tv, fika också.
Hoppas ni haft en bra dag, sov så gott! :) 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0