Skolan.

Halloj allesammans!

Måste bara börja med att säga att OJ så trött jag var imorse. Hade ställt alarmet på 06:15 och jo visst det ringde då men tror ni jag klev upp? Svaret är nej. Såklart så tryckte jag bara av utan att jag ens minns det nu efteråt. Kände bara för att ligga hela dagen under täcket och sova vidare. Trots det så kände jag mig verkligen tvungen att stiga upp och då jag väl gjorde det så hade klockan hunnit bli sju! Då fick jag lite panik, eller snarare bråttom ska jag väl kalla det. Hatar mer än nånting annat att stressa. Huvvaligen för det! Mitt hår stog åt alla håll och jag kände mig som en risighög.. gjorde mig iaf klar och strax efter halv åtta var jag klar, var i god tid ändå. Kom till skolan prick klockan åtta så jag hann precis in i klassrummet innan dörrn stängdes. Vilken tur! :) Har haft EA och teknik på morgonen och nu sitter jag här och har SO. Faktiskt ganska kul måste jag erkänna! Håller på att göra ett arbete om England. Kommer att bli rätt mycket fakta och så när jag väl är klar tror jag men det blir nog bra.

Har lunch halv tolv så ska äta mat (vet inte vad det är.. hoppas på nåt gott iaf!) då.
Efter det så slutar jag faktiskt så det här är min sista lektion för dagen vilket känns super skönt! Och precis som igår så är det underbart väder ute, sol och inte ett moln! Kan ju inte bli bättre?! ;D Så jag ska ta en promenad hem från skolan och sen sätta mig ute på balkongen och sola. Jag har faktiskt fått lite färg sen igår. Jippie!

Nej nu ska jag ta och fortsätta med england.
Hoppas det är lika bra väder för er andra i övriga sverige!
pussss

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0