Konstnärer.

Hejhopp alla glada (och alla andra) !

Sitter nu på skolan och ska göra ett arbete om konstnärer vilket jag inte tycker är det roligaste. Har ingen aning om vilken/vilka konstnärer jag ska skriva om, usch.. hjälp mig litegrann tack? Det är ett ganska stort arbete vi ska göra och det känns som att det inte kommer att gå så jätte bra, men jag ska förstås göra mitt bästa! Nåja.. vi får se hur det går.

I alla fall så är det måndag idag och en ny vecka och låt mig bara säga att jag ser fram emot den här veckan!! Vi går bara skola idag och imorgon och det är ju super skönt. Sen så är vi lediga resten av veckan. Har hört att dom flesta på andra skolor runt om i landet även går skola på onsdag? haha synd för er. Vet inte riktigt vad jag ska ta och hitta på idag men solen skiner som tusan så det blir nog att sola efter lunch. Jaa jag slutar faktiskt om en timme drygt! Super härligt. =) Så då tar jag en promenad hem och sen soooola. Kanske att jag köper glass på hemvägen, är jätte sugen på det.

Hoppas ni har en lika bra och solig dag som jag!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0