Konsert.

Nu är jag just hem kommen från min skola! Japp du hörde rätt. Har varit där och kollat då sjuorna hade sin årliga konsert och jag måste säga att vissa var ju hur bra som helst! Speciellt en tjej, man kan tro att hon är en artist redan. Jag har lite bråttom nu så jag hinner inte lägga in några bilder eller nån video, men det kommer efter helgen, troligtvis på söndagkväll!
Föressten har jag varit på stan med Lina idag och kollat på en massa saker. Jag åker nämligen till pappsen i Umeå imorgon så jag kommer int eatt hitta allting jag behöver imorgon efter skolan för så mycket tid över har jag inte. Så jag var och "såg ut" det jag skulle köpa. Min lillebror fyller ju år imorgon så jag måste köpa något till honom, funderar fortfarande på vad det ska bli.. jag låter er veta sen vad det blev!
Kanske inte kommer att skriva något i helgen för jag kommer ha ganska så fullt upp men vi får se! Oh herregud nu har jag vääääldigt bråttom, måste rusa!!
aja, ha en super bra helg så hörs vi då jag kommer hem!
såvidare ni inte slår en pling under helgen.
pusshej! ;D

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0