Helgen.

Den har varit toppen kan jag lova! Lite dålig uppdatering och sådär kanske men ka inte hjälpas, har ju annat för mig än att sitta här. Igår på dagen så tog jag bussen in till stan för att träffa Sabina vilket var super trevligt! Gick på stan en liten stund och sen tog vi en McFlurry på donkan, mummmms! Vi satte oss på torget och åt glassen i solen. Sen så skulle jag gå och ta en fika med Parvin, blev en liten stund men det var trevligt. Tog en hallonpaj och den var verkligen god kan jag lova. Känns som det enda jag gjort i helgen är att ha ätit.. haha. Fick skjuts hem från stan vilket var skönt, så mycket buss som jag åkt i helgen.
For hem och åt tacos till middag och sedan tog jag och Ida bussen till stan där vi mötte Lina. Tillsammans gick vi på Subway och tog en macka vilket var suuuper gott som vanligt. Då vi hade ätit klart tog vi bussen till Robin och efter ett tag kom Erik också. En jätte trevlig kväll med härligt sällskap. Det blev lite guitar hero och sånt under kvällens gång.
Dessutom bestämde vi att till helgen så blir det pyjamasparty!!!
Haha det kommer nog bli grymt tror jag, taggar redan nu. :) 
Tack för helgen!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0